PRIVATLIVSPOLITIK

Privatlivspolitik

Vi behandler dine data udelukkende for levering, forbedring og sikring af de tjenester, vi tilbyder. Dine data opbevares sikkert i et trygt miljø. Personoplysninger er strengt fortrolige og vil ikke blive videregivet til tredjeparter.

Vi bruger de data, vi indsamler, til at:

  • Levere og administrere tjenester;
    • Facilitere den tekniske drift af tjenesterne, herunder finde løsninger og løse problemer, sikre tjenesterne og forhindre svindel og misbrug;
    • Behandle registreringer og ordrer for kurser, produkter, tjenester osv., samt kommunikere med dig for at besvare dine spørgsmål og anmodninger;
    • Sende administrative meddelelser og informationer, herunder meddelelser fra undervisere og facilitatorer, notifikationer om ændringer i vores tjenester og opdateringer af vores aftaler;
    • Sende information og meddelelser om kursusfremskridt, fordele, nye tjenester, nye funktioner, kampagner, nyhedsbreve og andre tilgængelige kurser;
    • Anmode om feedback for at forstå dine behov ved hjælp af analysetjenesteudbydere;
    • Identificere unikke brugere;
    • Forbedre vores tjenester og udvikle nye produkter, tjenester og funktioner;
    • Analysere tendenser og trafik på websteder eller promovere vores tjenester på websteder og apps.

Den Europæiske Unions lov om beskyttelse af personoplysninger, “Generel Databeskyttelsesforordning” (herefter benævnt “GDPR”) trådte i kraft den 25. maj 2016, men begyndte at have virkning fra den 25. maj 2018.

Beskyttelsen af dine personoplysninger er vigtig for os, og derfor lægger vi særlig vægt på at beskytte privatlivet for de besøgende, der får adgang til Contabgroups hjemmeside (herefter benævnt “Contabgroup”), i overensstemmelse med forordning (EU) 2016/679 fra Europa-Parlamentet og Rådet af 27. april 2016 om beskyttelse af fysiske personer i forbindelse med behandling af personoplysninger og fri udveksling af sådanne data (herefter benævnt “GDPR”).

Læs venligst denne politik (herefter benævnt “DPP”) grundigt for at forstå, hvordan dine oplysninger (“personoplysninger”) vil blive behandlet. DPP forklarer Contabgroups praksis med hensyn til anvendelsen af GDPR-bestemmelserne samt de rettigheder, du har vedrørende, hvordan dine oplysninger bruges gennem Contabgroups applikationer.

Behandlingen af personoplysninger, som udføres af Contabgroup, vil altid ske i overensstemmelse med GDPR-bestemmelserne samt med de regler om databeskyttelse, der gælder i de enkelte lande, hvor Contabgroup opererer.



Gennem DPP ønsker Contabgroup at informere besøgende om arten af de personoplysninger, vi indsamler og behandler, samt formålene med behandlingen. Derudover informeres hjemmesidebesøgende også gennem DPP om deres rettigheder.

HVEM ER VI?

  • Firmanavn: Contab Group ApS
  • CVR-nr: 43019015
  • Adresse: Høgevej 25, Esbjerg Ø

HVAD ER PERSONOPLYSNINGER?
“Personoplysninger” betyder enhver information eller oplysninger, der kan identificere dig direkte (for eksempel dit navn) eller indirekte (for eksempel gennem pseudonyme data såsom et unikt identifikationsnummer).
Dette betyder, at personoplysninger omfatter ting som adresse, navn og efternavn, køn, fødselsdato og fødested, civilstandsdata, telefon/fax, adresse (hjemme/bolig), e-mail, erhverv, ansættelsessted, faglig uddannelse, familiesituation, økonomisk-finansiel situation, data om ejede aktiver, vaner/præferencer/adfærd, billede, stemme, personlige præferencer og købsvaner, bruger-genereret indhold, finansielle oplysninger og økonomiske forhold.

Det kan også omfatte unikke numeriske identifikatorer, såsom din computers IP-adresse eller din mobiltelefons MAC-adresse, samt cookies.

HVAD BETYDER BEHANDLING AF PERSONOPLYSNINGER?
“Behandling” betyder enhver operation eller sæt af operationer udført på personoplysninger eller sæt af personoplysninger, med eller uden brug af automatiserede midler, såsom indsamling, registrering, organisering, strukturering, opbevaring, tilpasning eller ændring, udtræk, konsultation, brug, videregivelse ved transmission, spredning eller på anden måde at gøre dem tilgængelige, justering eller kombination, begrænsning, sletning eller destruktion.

SAMTYKKE
Samtykke betyder den frit udtrykte, specifikke, informerede og utvetydige accept fra den registrerede vedrørende behandlingen af personoplysninger, der vedrører ham eller hende.

GRUNDLAG OG FORMÅL MED BEHANDLING AF PERSONOPLYSNINGER

  • For at indgå og gennemføre kontrakter – I henhold til art. 6, stk. 1, litra b) i GDPR kan personoplysninger behandles med henblik på at indgå eller gennemføre en kontrakt. For at kunne tilbyde dig vores produkter og tjenester, skal vi behandle dine personoplysninger.
  • For at opfylde nogle juridiske forpligtelser – I henhold til art. 6, stk. 1, litra c) i GDPR kan personoplysninger behandles med det formål at opfylde juridiske forpligtelser. Vi anmoder om en række personoplysninger, herunder i visse situationer dit personnummer, for at opfylde vores forpligtelser pålagt af skattemyndighederne i forbindelse med fakturering og rapportering til skattemyndighederne.
  • Til markedsføringsformål – I henhold til art. 6, stk. 1, litra a) i GDPR kan personoplysninger behandles, hvis den registrerede har givet sit samtykke til behandlingen af hans eller hendes personoplysninger til et eller flere specifikke formål. Dine personoplysninger vil blive brugt til at sende dig markedsføringsmeddelelser, tilbud, nyheder, fremtidige kampagner, invitationer til forskellige begivenheder, og hvis du har tilmeldt dig Nyhedsbrevet. Dine personoplysninger vil blive slettet, når du afmelder dig Nyhedsbrevet. Du kan til enhver tid afmelde dig ved at sende en skriftlig anmodning til office@contabgroup.dk.

PRINCIPPER FOR BEHANDLING AF PERSONOPLYSNINGER
Contabgroup forpligter sig til at overholde principperne for beskyttelse af personoplysninger (herefter benævnt “Principperne”) fastsat af GDPR, for at sikre, at alle data:

  • Behandles retfærdigt, lovligt og gennemsigtigt.
  • Indsamles til specifikke, eksplicitte og legitime formål.
  • Er tilstrækkelige, relevante og begrænsede i forhold til de formål, de behandles til.
  • Kun nødvendige data til det specifikke formål vil blive indsamlet.
  • Korrekte og opdaterede.
  • Opbevares i en form, der ikke tillader identifikation af de registrerede i længere tid, end det er nødvendigt i forhold til formålet med behandlingen.
  • Behandles i overensstemmelse med den registreredes rettigheder på en måde, der sikrer tilstrækkelig sikkerhed under behandlingen, så dataene er intakte, fortrolige og tilgængelige.
  • Personoplysninger opbevares kun så længe, det er nødvendigt til det formål, de blev indsamlet.

HVILKE TYPER PERSONOPLYSNINGER VI INDSAMLER

Personoplysninger betyder enhver information om dig, der gør det muligt for os at identificere dig, såsom dit navn, kontaktoplysninger, reservationsreferencenummer, betalingsoplysninger og oplysninger om din adgang til vores sider.
Vi kan indsamle personoplysninger fra dig, når du reserverer en plads til at deltage i arrangementer (direkte eller indirekte gennem vores betroede partnere), når du opretter en konto, når du bruger hjemmesiderne og/eller applikationer samt andre tilgængelige sider gennem hjemmesiden og/eller appen, når du deltager i en undersøgelse eller konkurrence, eller når du kontakter os.
Specifikt kan vi indsamle følgende kategorier af oplysninger:

  • Navn, hjemmeadresse, e-mailadresse, telefonnummer, by.
  • Detaljerede oplysninger om deltagere, herunder navn, fødselsdato, køn, ID-kortnummer.
  • Medicinske forhold for deltagere, der har særlige medicinske behov og/eller kostbehov.
  • Deltagelseshistorik, herunder oplysninger om dine kurser og tjenester, der er booket i forbindelse med dine kurser.
  • Oplysninger, du giver om dine og dine ledsageres præferencer vedrørende deltagelse i Contabgroup-programmer og kurser.
  • Oplysninger om dine køb af produkter og tjenester.
  • Oplysninger om din brug af vores sider og/eller applikationer.
  • Kommunikation, som du laver med os eller retter til os gennem breve, e-mails, chat-tjenester, opkald og sociale medier.
  • Lokation, herunder den geografiske realtidslokation af din computer eller enhed via GPS og din IP-adresse, sammen med Wi-Fi-hotspots og GSM-lokationer, hvis du bruger lokationsbaserede funktioner og aktiverer lokationstjenester på din enhed og computer.
  • Personlige detaljer om fysisk eller mental sundhed betragtes som “følsomme” personoplysninger under gældende databeskyttelseslove. Vi vil kun behandle sådanne data, hvis du har givet dit udtrykkelige samtykke, eller hvis det er nødvendigt (for eksempel, hvis du anmoder om særlig assistance), eller hvis du bevidst har offentliggjort disse data.

HVAD DATA VI ALDRIG GEMMER

  • Kundens/Brugerens/Køberens betalingskortdata vil ikke være tilgængelige eller gemt af Contabgroup, men kun af den transaktionsgodkendende institution eller en anden enhed, der er autoriseret til at levere kortidentifikationsdatatjenester, om hvilken enhed kunden/brugeren/køberen vil blive informeret inden indtastningen af dataene.
  • 3D Secure betyder en ny global tilgang til at autentificere købere og sælgere i sikre internettransaktioner. Denne sikkerhedsforanstaltning involverer omdirigering af brugeren til en sikker side på betalingstidspunktet, hvor registreringen af hver kortholder udføres ved at tildele en autorisationskode for hver online transaktion. Kort accepteret til betaling er dem, der er udstedt under logoerne VISA (Classic og Electron) og MASTERCARD (inklusive Maestro, hvis de har en CVV/CV2-kode).

HVAD VI BRUGER DINE DATA TIL. PERSONLIGE OPLYSNINGER, HVORFOR OG HVOR LÆNGE
Dine data kan bruges til følgende formål:

  • At levere de produkter og tjenester, du anmoder om: Vi bruger de oplysninger, du giver os, til at udføre de tjenester, du har anmodet om i forbindelse med din deltagelse, herunder ønskede kursusændringer.
  • At kontakte dig i tilfælde af en ændring i tidsplanen eller aflysning: Vi sender dig oplysninger om de tjenester, du har anmodet om, og eventuelle ændringer af disse tjenester. Oplysningerne er ikke-kommercielle, og du kan ikke fravælge dem.
  • Vi bruger dine betalingsoplysninger til regnskab, fakturering og revisionsformål samt til at opdage og/eller forhindre svigagtige aktiviteter.
  • Til administrative eller juridiske formål: Vi bruger dine data til statistisk og markedsføringsanalyse, systemtest, kundetilfredshedsundersøgelser, vedligeholdelse og udvikling eller til at løse en tvist eller et krav. Bemærk venligst, at vi kan udføre data-profilering baseret på de data, vi indsamler fra dig, til statistisk analyse og markedsføringsformål. Enhver profilering vil kun blive udført med dit forudgående samtykke, og vi vil gøre vores yderste for at sikre, at alle de data, der ligger til grund, er korrekte. Ved at give nogen personlige data accepterer du udtrykkeligt, at vi kan bruge dem til at udføre profilering i overensstemmelse med denne privatlivspolitik.
  • Sikkerhed, sundhed, administration, forebyggelse/detektion af kriminalitet: Vi kan videregive dine oplysninger til myndigheder eller retshåndhævende myndigheder for at overholde lovkrav.
  • Til kundeservicekommunikation: Vi bruger dine data til at administrere vores forhold til dig som kunde og forbedre vores tjenester og din oplevelse med os.
  • At levere personlige tjenester: Vi bruger dine data til at levere oplysninger, som vi mener er af interesse for dig før, under og efter din deltagelse, og til at tilpasse de tjenester, vi tilbyder dig.
  • Markedsføring: Fra tid til anden vil vi kontakte dig med oplysninger om kampagnekurser og tilhørende produkter via online kommunikation. Du vil dog have mulighed for at tilmelde dig eller afmelde sådanne kommunikationer ved at angive dette på bookingstadiet. Du vil også have mulighed for at angive, at du ikke længere ønsker at modtage vores direkte markedsføringsmaterialer i enhver online kommunikation fra os eller vores betroede partnere.

Vi vil kun behandle dine personoplysninger, når vi har et juridisk grundlag for det. Det juridiske grundlag afhænger af årsagerne til, at vi har indsamlet og skal bruge dine personoplysninger.
Vi kan også behandle dine personoplysninger i et eller flere af følgende tilfælde:

  • For at overholde en juridisk forpligtelse (f.eks. regnskabskrav).
  • Du har givet os dit samtykke til at bruge dine personoplysninger (f.eks. til kommerciel brug).
  • For at beskytte dine vitale interesser eller en anden persons (for eksempel i tilfælde af en medicinsk nødsituation).
  • Det er en del af vores legitime interesser i at drive som et marketingbureau (f.eks. til administrative formål).

Kun børn på mindst 16 år kan give samtykke. For børn under denne alder kræves forældres eller værgers samtykke.
Vi vil ikke opbevare dine data længere end nødvendigt for at opfylde det formål, de behandles til. For at bestemme den passende opbevaringsperiode overvejer vi mængden, arten og følsomheden af personoplysningerne, de formål, vi behandler dem til, og om vi kan opnå disse formål på andre måder.
Vi skal også overveje de perioder, hvor vi kan have behov for at opbevare personoplysninger for at opfylde vores juridiske forpligtelser eller for at håndtere klager, forespørgsler og beskytte vores juridiske rettigheder i tilfælde af et krav.
Når vi ikke længere har brug for dine personoplysninger, vil vi slette eller destruere dem sikkert. Vi vil også overveje, om og hvordan vi kan minimere mængden af personoplysninger, vi bruger over tid, og om vi kan anonymisere dine personoplysninger, så de ikke længere er forbundet med dig eller identificerer dig, hvor det er relevant, så vi kan bruge disse oplysninger uden yderligere varsel til dig.

OPBEVARINGSPERIODE FOR DATA
Contabgroup kan opbevare de behandlede data i forskellige tidsperioder, vurderet til at være rimelige, i overensstemmelse med de tidligere angivne formål. Vi opbevarer dine data kun i den periode, der er nødvendig for at opnå det formål, vi opbevarer dataene for, for at imødekomme dine behov eller for at opfylde vores juridiske forpligtelser.
For at vide, hvor længe dine data kan opbevares, bruger vi følgende kriterier:

  • Når du køber produkter og tjenester, opbevarer vi dine personoplysninger i løbet af vores kontraktforhold.
  • Hvis du deltager i et kampagnetilbud, opbevarer vi dine personoplysninger i kampagnetilbuddets varighed.
  • Hvis du kontakter os med et spørgsmål, opbevarer vi dine personoplysninger, så længe det er nødvendigt for at behandle dine spørgsmål, men ikke længere end 5 år efter den sidste korrespondance er sendt.
  • Hvis du opretter en konto, opbevarer vi dine personoplysninger, indtil du anmoder om, at vi sletter den, eller efter en periode med inaktivitet (uden aktiv interaktion med vores mærker), defineret i overensstemmelse med lokale regler og retningslinjer. I denne henseende bemærker vi, at de data, der behandles til dette formål, vil blive slettet 5 år efter den sidste interaktion med kontobrugeren (såsom login til din konto).
  • Hvis du har givet dit samtykke til markedsføring, opbevarer vi dine personoplysninger, indtil du afmelder dig eller beder os om at slette dem, eller efter en periode med inaktivitet (uden aktiv interaktion med vores mærker), defineret i overensstemmelse med lokale regler og retningslinjer. I denne henseende bemærker vi, at de data, der er gemt i vores databaser med henblik på direkte markedsføringskommunikation, slettes fra disse databasedokumenter 5 år efter den sidste interaktion med dig.
  • Hvis cookies gemmes på din computer, opbevarer vi dem så længe, det er nødvendigt for dem at opnå deres formål (for eksempel i løbet af en session for indkøbsvognscookies eller ID-cookies for sessioner) og for en defineret periode i overensstemmelse med lokale regler og retningslinjer. I denne henseende bemærker vi, at de data, der behandles af cookiemodulerne, som bruges til at levere online adfærdsbaseret annoncering, til at personliggøre vores tjenester til dig og tillade distribution af vores indhold på sociale mediesider (deleknapper beregnet til at vise siden), vil blive opbevaret i en maksimal periode på 365 dage fra deres indsamling, baseret på dit samtykke.

BEHANDLINGSSIKKERHED

Contabgroup har vedtaget tekniske og organisatoriske databehandlingsforanstaltninger, der er opdateret i overensstemmelse med GDPR-kravene, med det formål at beskytte dine personoplysninger mod uautoriseret adgang, misbrug eller videregivelse, uautoriseret ændring, ødelæggelse eller utilsigtet tab. Alle medarbejdere og samarbejdspartnere i Contabgroup, samt eventuelle tredjeparter, der handler på vegne af Contabgroup, er forpligtet til at overholde fortroligheden af dine oplysninger og kravene i GDPR, i overensstemmelse med denne politik.

SIKKERHEDEN AF DINE PERSONOPLYSNINGER
Vi følger strenge sikkerhedsprocedurer ved opbevaring og videregivelse af dine personoplysninger for at beskytte dem mod utilsigtet tab, ødelæggelse eller skade. De data, du giver os, er beskyttet ved hjælp af SSL (Secure Socket Layer) teknologi. SSL er den industri-standardiserede metode til kryptering af personoplysninger og data, så de sikkert kan overføres via internettet.
Alle registreringsoplysninger sendes via en SSL-forbindelse, der bruger dedikeret netværksinfrastruktur (Multiprotocol Label Switching-MPLS) og opbevares i overensstemmelse med datasikkerhedsstandarder.
Vi kan videregive dine oplysninger til betroede tredjeparter til de formål, der er angivet i denne privatlivspolitik. Vi kræver, at alle tredjeparter har passende tekniske og operationelle sikkerhedsforanstaltninger for at beskytte dine personoplysninger i overensstemmelse med irsk og EU-databeskyttelseslovgivning.

BEHANDLING AF KONTAKT- ELLER REGISTRERINGSFORMULARER
Contabgroup vil bruge de oplysninger, du giver i den relevante kontaktsektion på hjemmesiden, udelukkende til det formål at behandle din anmodning.
Ved at give personoplysninger gennem Contabgroups hjemmesider, forstår og accepterer du, at dine data vil blive behandlet i overensstemmelse med bestemmelserne i Contabgroups DPP.
Vær opmærksom på, at for at kunne behandle dine anmodninger indsendt i registreringssektionen, kan vi under visse omstændigheder være forpligtet til at videregive dine data til de partnere, som Contabgroup samarbejder med og/eller til andre tredjeparts serviceudbydere, du har Contabgroup.
Contabgroup har dog vedtaget passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at sikre sikkerheden af dataoverførslen samt behandlingen i overensstemmelse med GDPR-kravene af dine data af de førnævnte enheder.
Contabgroup forpligter sig til ikke at behandle de personoplysninger, der er givet til et andet formål end det, de blev givet til, medmindre der er dit udtrykkelige samtykke til at bruge dem til andre formål.

BEHANDLING AF PERSONOPLYSNINGER I PARTNERSKAB
En del af de personoplysninger, der behandles via Contabgroups hjemmeside, kan overføres til tredjeparter kun i tilfælde, hvor der er dit udtrykkelige samtykke til at gøre det, medmindre der er en juridisk forpligtelse for Contabgroup til at gøre det.
Contabgroups hjemmeside kan fra tid til anden indeholde adgangslinks til andre hjemmesider, hvis databehandlingspolitikker kan afvige fra Contabgroups. Overvej venligst og konsulter privatlivspolitikkerne på de andre sider, da Contabgroup ikke kan påtage sig ansvaret for de oplysninger, der indsamles af disse tredjeparter.

FORHOLD TIL ANDRE OPERATØRER
Afhængigt af konteksten kan vi befinde os i en situation, hvor vi har absolut behov for at give oplysninger på et højere niveau, både globalt og internt eller eksternt, til vores partnere og dem, vi overfører data til, i overensstemmelse med de førnævnte regler, med henblik på at sikre den mest professionelle levering af tjenester. Oplysninger kontrolleret af Contabgroup kan overføres, sendes eller opbevares og behandles i EU eller i lande uden for dit opholdsland med de formål, der er beskrevet i denne politik. Disse dataoverførsler er nødvendige for at kunne levere tjenester på det højeste niveau samt fortsætte med at tilbyde dig vores materialer på det bedste professionelle niveau. Vi bruger standardkontraktbestemmelser, der er godkendt af Europa-Kommissionen, og baserer os på tilstrækkelighedsbeslutninger fra Europa-Kommissionen med hensyn til visse lande, alt efter hvad der er relevant, i forhold til dataoverførsler fra EØS til USA og andre lande.

AUTOMATISK DATABEHANDLING. COOKIES
Contabgroups hjemmeside bruger cookie-identifikatorer. I denne forbindelse kan du konsultere vores Cookie-politik nedenfor og udøve din ret til at deaktivere cookies.

DE REGISTREREDES RETTIGHEDER
I overensstemmelse med GDPR har du flere rettigheder vedrørende de personoplysninger, som Contabgroup behandler:

  • Ret til adgang til databehandling – Du har ret til at få adgang til de personoplysninger, vi har. Den første levering af information vil ske gratis. Hvis du anmoder om yderligere kopier af oplysninger, der allerede er leveret, kan vi opkræve et rimeligt gebyr i betragtning af de administrative omkostninger ved at levere oplysningerne. Anmodninger, der er urimelige, overdrevne eller gentagne, modtager muligvis ikke svar.
  • Ret til berigtigelse af data – Du har ret til at anmode om, at dine data rettes, hvis de er unøjagtige eller forældede og/eller suppleres, hvis de er ufuldstændige. Hvis du har en konto, kan det være nemmere at rette dine egne data via funktionen “Min konto” eller via e-mail til office@contabgroup.dk.
  • Ret til sletning af data (“retten til at blive glemt”) – I nogle tilfælde har du ret til at få dine data slettet eller destrueret. Dette er ikke en absolut ret, da vi nogle gange kan være nødt til at opbevare dine data af juridiske eller lovmæssige grunde.
  • Ret til begrænsning af behandlingen – Du har ret til at anmode om begrænsning af behandlingen af dine data. Dette betyder, at behandlingen af dine data er begrænset, så vi kan opbevare dataene, men ikke bruge eller behandle dem. Denne ret gælder i specifikke omstændigheder fastsat i Databeskyttelsesforordningen, nemlig:
    • Nøjagtigheden af dataene anfægtes af den registrerede (dvs. dig) i en periode, der giver operatøren (dvs. Contabgroup) mulighed for at verificere korrektheden af dataene.
    • Behandlingen er ulovlig, og den registrerede (dvs. dig) modsætter sig sletning af dataene og anmoder om begrænsning af deres brug.
  • Operatøren (for eksempel Contabgroup) har ikke længere brug for dataene til behandling, men de anmodes om af den registrerede (dvs. dig) for at etablere, udøve eller forsvare juridiske krav.
  • Den registrerede (dvs. dig) har gjort indsigelse mod behandling baseret på legitime grunde fra den dataansvarlige (i dette tilfælde Contabgroup), baseret på verificeringen af, at operatørens (Contabgroups) legitime grunde opvejer den registreredes (dvs. dine) grunde.

Ret til dataportabilitet – Du har ret til at flytte, kopiere eller overføre de data, du er interesseret i, fra vores database til en anden. Dette gælder kun for data, du har givet, hvor behandlingen er baseret på dit samtykke eller som følge af en kontrakt, og det implementeres ved automatiserede midler.
Ret til indsigelse – Du kan til enhver tid gøre indsigelse mod behandlingen af dine data, når en sådan behandling er baseret på en legitim interesse.
Ret til at tilbagekalde samtykke til enhver tid – Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage i forhold til behandlingen af dine data, når en sådan behandling er baseret på samtykke. Tilbagekaldelse af samtykke påvirker ikke lovligheden af den behandling, der er foretaget på grundlag af samtykke før dets tilbagekaldelse.
Ret til at indgive en klage til den kompetente tilsynsmyndighed – Du har ret til at indgive en klage til databeskyttelsesmyndigheden i dit bopælsland for at udfordre Contabgroups databeskyttelsespraksis.
Ret til at gøre indsigelse mod behandlingen af dine data med henblik på direkte markedsføring – Du kan til enhver tid afmelde dig eller fravælge vores direkte markedsføringskommunikation. Det er nemmest at gøre dette ved at klikke på “afmeld”-linket i enhver e-mail eller kommunikation, vi sender til dig.
Ret til at gøre indsigelse mod behandlingen af dine data, når vi udfører handlinger i offentlighedens interesse eller i vores egne eller en tredjeparts legitime interesser – Du kan til enhver tid gøre indsigelse mod behandlingen af dine data, når en sådan behandling er baseret på en legitim interesse.
Ret til at deaktivere cookies – Du har ret til at deaktivere cookies. Internetbrowsere er normalt indstillet til at acceptere cookies som standard, men du kan nemt ændre indstillingerne ved at ændre dine browserindstillinger.

Juridiske anmodninger
Vi får adgang til, opbevarer og videregiver dine oplysninger til tilsynsmyndigheder, retshåndhævende myndigheder eller andre enheder:

  • Som svar på en juridisk anmodning, når vi i god tro mener, at loven kræver det. Vi kan også svare på juridiske anmodninger, når vi i god tro mener, at det svar, der kræves af lovgivningen i den pågældende jurisdiktion, påvirker brugere i den pågældende jurisdiktion og er i overensstemmelse med internationalt anerkendte standarder.
  • Når vi i god tro mener, at det er nødvendigt at: opdage, forhindre og reagere på bedrageriske handlinger, uautoriseret brug af materiale tilhørende os, overtrædelser af vores vilkår eller politikker, eller anden skadelig eller ulovlig aktivitet, for at beskytte os (herunder vores rettigheder, ejendom eller materialer), dig og andre, herunder i forbindelse med undersøgelser eller forespørgsler fra tilsynsmyndigheder eller for at forhindre overhængende død eller personskade. For eksempel, hvis det er relevant, leverer vi oplysninger til og modtager oplysninger fra tredjeparter om pålideligheden af din konto for at forhindre bedrageri, misbrug og anden skadelig aktivitet inden for og uden for vores materialer.
    De oplysninger, vi modtager om dig, kan tilgås og opbevares i en længere periode, når de er underlagt en juridisk anmodning eller juridisk forpligtelse, en regeringsundersøgelse eller undersøgelser af mulige overtrædelser af vores vilkår eller politikker eller i andre tilfælde for at forhindre skader.

Ansvarsfraskrivelse
Contabgroups hjemmeside kan indeholde links til andre sider og/eller websider, der ikke ejes af Contabgroup. Contabgroup påtager sig intet ansvar for indholdet af disse sider og kan derfor ikke holdes ansvarlig for indholdet, reklamer, varer, tjenester, software, information eller andet materiale, der er tilgængeligt på eller via disse sider. Contabgroup vil ikke være ansvarlig for tab af personoplysninger, eventuelle negative virkninger på besøgendes personoplysninger eller andre moralske og/eller økonomiske skader forårsaget af adgang til de pågældende sider.

Opdatering af politikken for beskyttelse og behandling af personoplysninger
Vær opmærksom på, at denne politik kan blive underlagt periodiske ændringer, ved opdatering af Contabgroups hjemmeside.
Ændringer af denne politik
Vi forbeholder os retten til at ændre denne politik til enhver tid. Eventuelle ændringer vil blive offentliggjort på denne side.
Venligst fortsæt ikke med at bruge Contabgroups sider, hvis du ikke accepterer sådanne ændringer. Vi anbefaler også at tjekke denne side for eventuelle opdateringer.
Vilkårene i DPP skal fortolkes i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål eller bekymringer om, hvordan vi behandler og bruger dine personoplysninger, eller hvis du ønsker at udøve nogen af dine rettigheder, bedes du kontakte os på office@contabgroup.dk.

Databeskyttelsesrådgiver (DPO)
Vi har udpeget en databeskyttelsesrådgiver (DPO), der er ansvarlig for at besvare spørgsmål om denne privatlivspolitik. Hvis du har spørgsmål til denne privatlivspolitik, herunder anmodninger om at udøve dine juridiske rettigheder, bedes du kontakte DPO ved hjælp af nedenstående oplysninger:
Databeskyttelsesrådgiver (DPO)

Cristian Mocanu
office@contabgroup.dk

Du har til enhver tid ret til at indgive en klage til Datatilsynet. Vi vil dog gerne have mulighed for at tage os af dine bekymringer, inden du kontakter myndigheden, så kontakt os venligst først.

Scroll to Top